25 Aralık 2011 Pazar

Minik Yasemin'e "Yasemin kokulu cupcakeler"


                             Minik Yasemin bana Ayşegül teyzesi vasıtasıyla ulaştı.. Annesi ve babasının ismini "Yasemin" koyacağını söyledi ve kendisi için verilecek baby shower partisi için üstünde yasemin çiçekleri olan cupcakeler hazırlamamı rica etti, ben de seve seve kabul ettim:)



                       Ben bu satırları yazarken Yasemin dünyaya gelmiş, sevdiklerine kocaman bir merhaba demiş olabilir ama ben Yasemin'in cupcakelerini hazırlarken  henüz doğmamıştı ve muhtemelen heyecanla dünyaya gelmeyi bekliyordu.



                           Umarım benim şanslı kurabiyelerim ona bütün hayatı boyunca şans ve mutluluk  getirir. Sevdikleriyle birlikte uzun ve mutlu bir ömrü olur..
                     

2 yorum:

  1. Yasemin simdiden kurabiyelere ve cupcake'lere bayildi, ellerinize saglik, tadi hala damagimizda :) size ve Aysegul'e tesekkurler/ Yasemin'in annesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı Kurabiyeler14 Ocak 2012 21:21

      Beğenmenize gerçekten çok sevindim. Özellikle de Yasemin'in beğenmesine:) Minik Yasemin'e çok güzel bir ömür diliyorum.Sevgilerimle..

      Sil

Şanslı Kurabiyeler