17 Aralık 2011 Cumartesi

Oscar Forever..!


 
Sevgili Berna ve Begüm, biricik kedileri Oscar'ın doğum günü şerefine şöyle bol çikolatalı, fıstıklı, muzlu ve Oscar'ın doğum gününe yaraşır bir pasta istediler. Oscar aileden biriydi ne de olsa doğum günü ailenin diğer üyeleri kadar onun da hakkıydı...
Böylece pasta çalışmalarına başlandı. Sonuç resimlerdeki gibi oldu. Tamam tamam:) kabul ediyorum, "yumak üstünde ipliklere dolanmış kedi silüeti " klasik bir reçete ama baksanıza çok şirin oldu:) şaşkın ve şirin:))
Pasta tamamlandığında yaklaşık 3-4 kilo kadar, genelde yapılan pastalardan  daha yüksek ve içison derece doluydu. Bu tarz kutlama pastalarını yaparken pastayı daha "yüksek rakımlı" yapmayıseviyorum zira  hem yemesi daha güzel oluyor  hem de süsleme için daha fazla yer elde ediliyor. Görüntüsü de cabası..        
Hazırladığınız kekin dolgun olması, şekil verilmeye müsait olması, şeker hamurunu görünce kendini salmaması:) gerekiyor. Klasik pandispanya tariflerinin özellikle de sütle hazırlanan klasik pastacı kremalarının bu tarz pastalar için uygun olmadığını düşünenlerdenim. Yalnızca düşünmüyorum tabii. Zamanında çok denedim ondan biliyorum:)


Sağolsunlar pastanın kesilmiş bir fotoğrafını şanslı kurabiyelerin facebook sayfasında paylaşmışlar. Bu son fotoğrafı ordan aldım..Tekrar teşekkür ederim hem fotoğraf hem de güzel sözler için..

2 yorum:

  1. yasemin alkız25 Aralık 2011 12:23

    bayıldım oskar şanslı kediymiş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. şanslı kurabiyeler25 Aralık 2011 13:06

    teşekkür ederim..hakikaten şanslı hem de çok.. tıpkı benim kurabiyelerim gibi:)

    YanıtlaSil

Şanslı Kurabiyeler